Emziren Anne: Evde Tek Başına vol.1

Mart 17, 2015

Evde Tek Başına vol.1

Göksel zorunlu bir iş seyahati yapmak durumunda kaldı ve biz Murat'la macera dolu haftamıza başlıyoruz!

16.03.2015
11:00 - 18:00

Her şey her zaman olduğu gibi rutin işledi. Pazartesi olduğundan günlük gezintimizi semt pazarında yaptık. Murat'la atladık gittik. Bu hafta dışardan yemek söyleme potansiyelimi köreltmek için (e hadi dene bakalım...:) O Multinet o masada kuzu gibi yatarken, bu çabalar çok gülünç sevgili Esra! ) bol bol sebze meyve aldım. Yemek yapıp, onları bitirmek zorunda kalayım diye.

Eve geldik, oynadık. Yemek yaptım, banyosunu hazırladım. Banyo, yağlanma-masaj, uyku seansını Gökselsiz zorlana zorlana tamamladık. Sanırım Murat da hissetti; normalde banyoda mutlu mesut bizi ıslatırken çok huysuzdu. Neyse ki uyudu.

17.03.2015
06.25

-Yapma Murat yaaa. Yapma be annecim. Bari 7 olsaydı saat. N'olur esneme! Aghhhh.. Esnedi ya. Uyandı adam.

07.35

-Aha esnedi. Erken uykusu geldi. Zibidi seni. Demiştim sabah erken kalktın diye. Hadi uyuyalım annecim. Ben de yatarım bir 1 saat daha efsane olur, ilaç gibi olur, dökülüyorum.

08.09

- Pof.. Tam dalıyordum ya. Neyse en azından uzandım. Geldim Anneeeciiiğğiiiim :)

11:30-13:30 - Öğrenci geldi. Murat annemle.

-Hııı hııımmm.. hımm evet.. Olduu... (Ay ne dedi çocuk yaa... Acaba uyudu mu Murat? Dur soru sordu galiba, sustu bana bakıyor) Efendim? Hıh?
....
Eve döndüm. Yeni uyutmuş annem. Yemek ,kahve, sohbet, duş(Yaşasın!) ..vs. Murat uyandı.

17:00 - 21:34(Şuan)

Murat son gündüz uykusundan uyandı. Bu önümdeki 2.5 saatte yemek ısıtmam, yemem, banyosunu hazırlamam, emzirmem, altını değiştirmem, yıkamam, yağlayıp masaj yapmam, oğlanı uyutmam, pompa malzemelerini yıkayıp hazırlamam, bulaşık makinesini boşaltmam, (su bitmiş ya) su söylemem, ebebek kargosunu aşağıdaki posta odasından(kargocu geldiğinde günlük gezentideydik kaçırdık) almam gerekiyor. Ben bunları yapar mıyım? Bence yaparım!

Sonuç:
yemek ısıtma, yeme - TAMAM
banyo hazırlık, yıkama, masaj, yağ- TAMAM
pompa - TAMAM
kargo- TAMAM
su- sucuya helal olsun! Akşam 7 de getirdi suyumu. Loğusayken telefonda adamcağıza su geç geldi diye ağlayarak bağırmamdan sonra pek sohbetteyiz kendisiyle:) TAMAM
bulaşık makinesi - halen temizler içinde :(
dolayısıyla lavabo ve fayans kirli dolu :(

Ben tok ve temizim, Murat tok ve temiz, varsın mutfak pis olsun :) Bu iki gün şimdilik çoooook yorucu olsa da halen hayattayız. Bakalım önümüzdeki günlerde neler olacak :)

5 yorum:

  1. Kolay gelsin! :) Esra hanım yeni keşfettim burayı, ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
  2. Esra bayıldım. Merskls ve keyifle takip edicem.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Siz ne dersiniz?