Emziren Anne: Seni de Yeneceğim Karma

Şubat 09, 2015

Seni de Yeneceğim Karma

Dün blogbabba'nın facebook hesabında paylaştığı bir yazı vardı, şahaneydi. Evrene açık mektup yazmış, çocukları ne güzel hasta olmuyor, maşallah derken, ertesi gün hastalanmış. O da isyan etmiş evrene, akıllı ol demiş :)

1-2 saat sonra tam açık yakaladım, Murat tok ve uyumuş, ev temiz, misafir yok, Göksel tok ve bilgisayar oyununa gömülmüş; "heh" dedim "Esra,  gün bugündür! Yazdın yazdın; yoksa Allah bilir bir daha ne zaman boşluk bulacaksın."

Oturdum bilgisayarın başına. Saf saf gidip bir de sağlıklı atıştırmalık ( Akdeniz mutfağı ya :) ) kuruyemiş ve kuru meyveler aldım Göksel'le ikimize. Sanki uzuuun saatlerimiz geçireceğiz ya baş başa bilgisayarlarımızda, kan şekerlerimiz filan düşecek, o kadar!  A ah. Açılmıyor. Normal başlatılamadı, safe mod da başlat ekranı çıkıyor. Tamam dedim bari safe mod da aç; yok geri aynı ekran. Kapattım açtım, pilini çıkarttım denedim, geri taktım denedim, esc e bastım ( e ama hep düzelirdi esc te :) ), orasına burasına üfledim ( leş gibi toz olmuş içi) , çay kaşığıyla stratejik noktalarına tıklattım. Yok arkadaş! Evrenin sıradaki kurbanı benmişim. Sen misin elalemin evrene karşı olan bu lakayıt tavrına gülen? Al sana alın yazısı, al sana karma!

Sen şimdi gönder havaya uzaya olumlamalarını hadi. Kapa gözlerini al derin nefesi burundan, eveeet ağızdan ver, çok güzeeeelll ve bütün kötülükler çıktı şimdi. Hıı hı, evet, oldu.

Tamamen düştü moral. Bir cumartesi günü rahat rahat oturup orayı burayı karıştırıp, bir yazı yazıp, türlü türlü alışveriş sitelerinden hiç satın almayacağım sepetler doldurmak kısmet değilmiş.

Bir de esas beni terörize eden düşünce sonra bastı. Ya bilgisayarın içindeki dosyalarım? Dünyanın dosyası var içinde. Benim liseden beri hard diskten hard diske taşıdığım bütün bagajım o bilgisayarda. Binlerce fotoğraf, yazılarım, lise, lisans ve yüksek lisansta yazdığım tüm ödev ve makaleler, e-kitaplarım.. vs. Pek kıymetli mal varlığım var orda. 2 gündür bunun kalp ağrısını çekmekten yazı da yazamadım.

Çok meraktayım acaba kurtarılabilecek mi bilgisayar. Bugün Göksel arkadaşına götürdü, şansımızı deneyeceğiz.

Sonra bari tabletten yazayım dedim (evimiz teknoloji çöplüğü), hooop içerden hakem maçın başlamadan bitiş düdüğünü çaldı ve ben başımı önüme eğip tıpış tıpış soyunma odasına geri döndüm.

Sonuç: Karma 1 - 0 Esra

Önümüzdeki maçlara bakacağız artık.

6 yorum:

  1. Gönder yavrum bilgisayarı bize:)) hatta Gönderme birlikte gel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya 0 bilgi:). Bu kadar olur :) açılmıyor ama neden ne oldu, bu çıkan ekran neyin nesidir hiçbir fikrim yok Öykü ;) Bakalım Göksel götürdü ofise, IT ci arkadaşı hallederiz demiş ama umarım Türk işi, kafayı yana yatırarak "hallledeeerriiizzzz abiijimmm" hallederiz'i değildir ;)

      Sil
  2. Öyle cay kasigiyla olmaz ki bu is, basacan osmanliyi kafasina :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bakacaklar sevgili teknik insanlar, baktım olmadı bu sefer o dediğini ben yapacağım Gökçe :) Sevmeye gelmiyorsa başka türlü anlaşırız biz de:)

      Sil
  3. Simdi merak ettim, sorun neymis? Halloldumu yoksa "Hallederiz abiiii" ile kaldi mi?? Ya Gamze, yorum bölümünde amma soru sordun :D Ne diyeyim, benim de bu tarz yasadigim olaylar oldu. Bir kez islerimi bitirdim, kizim yatti,esim futbola takildi. Ben de söyle agiz tadiyla bir nescafe esliginde kitap okuyayim derken, kahveyi otururken üzerime döktüm ve yandim allaaahhh diye sicradim. Bagirmamdan cocuk uyandi, esim telaslandi derken gece 11 de ilk yardimda aglayan bebek ve stresli esimle kendimi buldum. Neyse ki kötü bir sey olmadi ama kahve keyfini evren bana yasatmadi o gün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Gamze gitti bilgisayar:( İçindeki bilgileri kurtardık ama hallederiiiizci çocuk dedi ki format atsak da sonrasında ömrü uzun değil, siz bunu yenileyin. Ben de şuan eşimin bilgisayarından girebiliyorum zaten:(

      Ayyy işte tam bir sakınan göze çöp batar vakası. İnsan bir keyif yapacakken kendi kendine nazar değdirebiliyor böyle:( Kaldı mı yanık izi filan?

      Sil

Siz ne dersiniz?