Emziren Anne: Gevreye Gevreye Aşı da Olunur

Şubat 13, 2015

Gevreye Gevreye Aşı da Olunur

Bugün aşı günü. Murat 4 aylık oldu ve karma aşıların 2. dozunu olması gerekiyor.

Ben de bunun sıkıntısı hafta başından başladı. Geçen seferki karnemize bakacak olursak;

Murat: 5 Pekiyi

Esra: 2 Zayıf

Adam doğası gereği biraz çığlık atmış biraz ağlamış, ama hemencecik susuvermişti. O öyle susunca hemen bu sefer ben ağlamıştım. Ama canı yandı diye değil.

"Canı yandı, ama hemencecik sustu; ay gönlünce ağlamadı bile oğlum yaaa" diyerekten ben üzülmüştüm onun o metin duruşundan dolayı:)

Ama o günkü kadar madara olmadım herhâlde hayatımda. Çok sert mizacım vardır efenim duvar gibiyimdir. "Erkek gibisin maşallah gıkın çıkmıyor Esra" derler ben de onlara "yerimde erkek olsa ağlardı derdim". Öylesine ağrı eşiğim yüksektir. Bunu suni sancıları zangır zangır verirken zırt pırt yanıma gelip "bu da mı acıtmıyor ya? Hadi biraz daha arttıralım" diyerek kabaran doğumhane hemşireleri de şahittir.

Ağrı eşiği ama şefkat eşiğiyle paralel çıktı. Şefkatten doldum doldum taştım, sınıfta kaldım. Ben öyle 2. ay aşılarında salya sümük çıkınca, elin 20 küsur yaşındaki ufacık hemşiresi bana gülerek ayar verdi, "Bir daha ki sefere dayanamayacaksanız babası girsin ama Esra Hanım" dedi. Ay yediremedim kendime hiç ! Baya baya madara olmuştum.

Sonra bugün oldu, 4. ay aşıları için 2. round da buluştuk. Çok motiveyim, günlerdir bugüne hazırlamışım kendimi. (Bu arada olan oğluma olacak, adam aşı olacak; ben kendim ağlamayayım diye hazırlanıyorum :) ) Bu sefer dedim babası tutsun bacağından ben baş tarafında durup ona bakayım, o da beni görsün. 1. aşıyı oldu adam farkında değil! Ağlamayı bırak, "Ana! Ne oluyor ya, bacağımı sinek mi ısırdı ki?" tarzında sorgulayan gözlerle bile bakınmadı. Hep bendeydi gözleri.

2. aşı için bu yakabilir dedi hemşire. Eli çok hafif kızın herhalde, 2.de de sanki gaz sıkıştırmış da uykusundan zamansız uyanmış gibi bir bağırdı ve bağırdığı gibi de sustu hemen Göksel kucağına alınca. Vay! köftehora bak. Büyüdü de aşılara "vız gelir tırıs gider" muamelesi yapıyor. Ben de tabii ki piyango vurmuş gibi geh geh geh geh gevriyorum.


Aşı günü böylelikle benim için korkutucu bir deneyim olmaktan çıktı galiba. Çocukken de korkmazdım, şimdi de artık korkmuyorum. Ne demişim 1 sene önce;

Çünkü ben bir süper kahramanım, içimde süper biri var demiştim. İşte o süper biri sayesinde korkularımı yendim :) O zaman kendime bol f'li bir affffferin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne dersiniz?