Emziren Anne: Murat'ın İlk Kahkahası

Ocak 15, 2015

Murat'ın İlk Kahkahası

Murat geçen haftasonu ilk defa kahkaha attı! Benim içimden bir şeyler aktı ama nasıl anlatsam. Cumartesi gününden beri düşünüyorum nasıl yazsam nasıl tasvir etsem. Edemiyorum. 

Ruhuma dokundu o ses, o kikirdeme. Dkunduğu yerden dalga dalga dağıldı sarstı beni. Göksel de bizimleydi. Ne yapacağımızı şaşırdık. O güldükçe biz daha fazla güldük; o da bize katıldı ve 2 3 dakika üçümüz de birbirimize baka baka kahkahalara boğulduk :) 

Tabii ben aynı zamanda ağladım da ama bu yeni bir şey değil :) Murat'a haddinden biraz fazla bakınca bile gözlerim doluyorken adamın ilk kahkahasını duyduğumda "Yavrummm" diye kükreyerek üstüne atılmamamı bir gelişme addediyorum. Aah ah.. Nerde o eski duvar kadın nerde bu vıcık vıcık sulu gözlü anne. 

Kahkahaya geri dönecek olursak olay şöyle gelişti. Geçtiğimiz hafta kontrolü vardı Murat'ın. Herşey yolunda. Lakin biraz daha fazla yüzüstü yatıralım dedi doktorumuz. Öyle durmayı sevmiyor çünkü; alışması gerekir, dedi. Murat da efendi çocuk iyi hoş ama gerçekten ne yüzüstü yatmayı sever, ne yüzüstüyken sırtını elletmeyi sever. Banyodan sonra elletmiyor bile sırtını ki yağlayalım, öyle nane o konuda. Neyse gelelim cumartesi gününe. Yine bir uyku seansı sonrası altını değiştirdik ve yatakta oynuyoruz hep beraber. Dedik ki emmeden önce yüzüstü çevirelim de biraz oynayalım, kızacak ama ne yapalım, bir şekilde eyleriz. Tam çevirdik adamı, a ah! Gözlerime inanamıyorum. Adam resmen mutlu. Ufaktan karşıda duran babasına gülücüklere başladı bile. İnanamıyoruz, çok sevindik ve gülmeye başladık. Bu mutluluk dalgası her an son bulabilir ve üstümüzde kara bulutlar toparlanabilir korkusuyla şaklabanlığa başladık. Elimiz ayağımız birbirine girdi anlayacağınız. Göksel bir taraftan ben bir taraftan bir ses bir gürültü tam bir kakafoni yarattık:) Murat da kahkaha attıkça attı. Yazık safım tam bilmiyor da; genzine tükürüğü kaçıyor habire gülerken:) 

2 3 dakikalık bulutlardaki sefamız bittikten sonra yüzüstüne döndürdük ve o güne kadar acaba biz mi tam doğru ortamı sağlayamadık da çocuk rahatsız olmuştu diye hayıflana hayıflana günü bitirdim. 

Herkese bol bol bebek kahkahalı günler dilerim:) Günde birkaç doz tavsiye ederim; ömrü uzatır :)


3 yorum:

  1. bebeklerin ilklerinin anlatılması o anki yaşadığın şaşma ve hayret nedeniyle biraz zorlanmanız mümkün

    YanıtlaSil
  2. Gün geçtikçe dahada mutlu olacaksınız ilklerini gördükçe sevincinizden duramayacaksınız bir bakmışınız okula başlamış gün gelecek evden uçacak gidecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOOOO o kadar uzaklara gitmeyelim, hemen yaşlanmanın lüzumu yok :) Yavaş yavaş doya doya geçsin:)

      Sil

Siz ne dersiniz?