Emziren Anne: E İşe Dönemedim Ben? :(

Ocak 27, 2015

E İşe Dönemedim Ben? :(

Ben akademiden önce son çıkışı kullanıp Siyaset Bilimci ceketimi evlendikten sonra dolaba kaldırmıştım. İlerde birgün bebeğim olursa o büyürken ben de belki doktoraya dönerim demiştim (Buradan ne kadar da rasyonel planlar yaptığım belli oluyor sanırım:) ). 

Bu arada da liseden beri devam ettiğim, bir nevi kendi cep harçlığını çıkarma olarak gördüğüm özel ders verme işine devam ediyordum. Bir sonraki adımımı planlayana kadar bu işle idare edeyim derken ana işim oldu; iyi de oldu. 

Genellikle ingilizce sınav hazırlığı ve orta okul / lise öğrencilerine sosyal bilimler dersleri olmak üzere, orta okuldan master derecesine kadar değişen yelpazede öğrencilerim vardı. Ufaklarla çok keyifli vakit geçirirken, büyüklerle de entellektüel nefsimi tatmin ediyordum. 

Özellikle sosyal bilimler dalında çalışanlarla kendi sosyal bilim açlığıma iyi geliyordu. Hamileliğin 9. ayına kadar çalıştım. 38. haftamda Eylül ayının sıcağında hala Kadıköy'de sırtımda çantam elimde buz gibi bir meyveli içecek koştur koştur derse gidiyordum. Soran öğrencilere de "ben Kasım bilemedimin Aralık ayında dönerim derslere, dayanamam evde" diyordum (Ay yazarken kahkaha attım:)). Tabii gerçeklerle yüzleştim Murat doğunca:) 

Ya sen nereye gidiyorsun e be saf kadın? Bebeğin biberon bile almıyor; sen onu bırakıp derse mi gideceksin bir de? :) İnsan yazarken gülüyor, ben düşünürken bile ciddi kalabilmişim, tuhaf doğrusu!

Planlar tutmadı ve Murat 3.5 aylık oldu ancak ben hala kendisinden 1 saatten fazla uzaklaşabilmiş değilim. en fazla 3 saat uzak kalırım herhalde çünkü adam dolaba koyduğum sütleri bile biberonla içmiyor. Gece uyurken, çok açken ben ortamda yokken her türlü denedik; yok! Adam tam bir gurme! "Yemezler! O sütü içiremezsiniz koçum orda tazesi varken" havası var atarlı adamın. Çok üzülüyordum bu duruma içten içten. Ben ne planlar yaptıydım halbuki. Derslere başlamayı hevesle bekliyordum ama olmadı. Halen yakın gelecekte işe geri dönüş tarihi belirleyemiyorum.

Bugün annemle oturup kafa patlattık, ne yapsak nasıl bir produksiyon yapsak da ben Murat'ı da huzursuz etmeden derslere geri dönsem diye. Bir çıkar yolu bulamadık. Bakalım bir ay daha bekleyelim.

İçten içten tırmalıyor beni bir şeyler. Çok hareketsiz kaldım, potansiyel enerji birikmesinden zehirleneceğim:) Durun bakalım çıkacak bunun altından bir şeyler ama ne?

Sevgiyle, mantıkla yapılan planların gerçekleştirecek hayatlarınız olsun canlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne dersiniz?