Emziren Anne: I made you from scratch

Nisan 22, 2014

I made you from scratch

Grey's Anatomy dizisini ilk sezonundan beri takip ederim. Itiraf ediyim, hayatimda bu kadar istikrarli yaptığım başka bir sey yok. Tıp dizilerini bu diziye kadar izlemezdim bile. Ama bu dizide bir şey var. Lisedeki Esra'ya da ve şu yaşımda evli barklı Esra'ya da aynı derecede hitap eden bir dizi. Ya senaristlerin başarısı bu ya da ben 10 senede bir arpa boyu olgunlaşmamışım:) Iki seçenek de bana uyar açıkçası:)
Aklıma bir sahne geldi bugün.  2009 yılından bir sahne.  Çok da onemli değil heralde internette sırf o sahneyi gösteren video bulamadım.  Sahne şu: Clara adında bir genç kız,  backpacking yapıyor arkadaşlariyla. Bir bot kazasında bir bacağını kaybediyor ve 2 kolu yeniden dikiliyor vücuduna.  Kiz yaklaşık 16 ameliyat geçiriyor ama annesini aramamakta ısrar ediyor. Haber hiç vermemiş annesine sanki hala gezideymiş gibi gitmediği yerlerden mail atıyor annesine. Doktor neden aramadigini sorduğunda cevap;

"because she always says that she made me from scratch. When I hurt my ankle;  she told me be careful next time honey, I made that ankle from scratch. "

 Çok güçlü, çok etkileyici bir sahne gerçekten.
Ben de sıfırdan yapıyorum onu, hiç yoktan var ediyorum. Her şeyini gün be gün yapıyorum;  kendimden vererek.

Izlemek isteyenler için dakika 30:24 te başlıyor sahne. Link şu:
http://www.yabancidiziizle1.com/mobil/premium/greys-anatomy-6-sezon-1-ve-2-bolum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne dersiniz?